
Обучението по дисциплината e насоченo към повишаване на квалификацията на преподавателите в учебните заведения и надграждане на техните педагогически инструменти в тази област чрез предоставяне на цялостен пакет за обучение. Взаимодействието между предприемаческите методи и практиката на предприемачеството изисква по-добро разбиране на тези методи. Въпреки че понятието за предприемачески методи съществува в различни форми в предприемаческа литература, няма общо разбиране на понятието. Този предмет се стреми да представят по-добро разбиране на предприемаческите методи, които ръководят предприемаческото поведение.
- Teacher: проф. д-р Милен Балтов

Дисциплината „Методика за обучение по технологии“ има за цел да изясни някои основни принципи на обучението по технологии в основния етап н образованието, като се фокусира върху същността на технологиите като дейност и процес. Учебната дисциплина е в структурата на общообразователната подготовка в прогимназиалния етап. Основната роля на дисциплината е изграждането на технологична грамотност, както и умения за организираност и инициативност в работата. В съдържанието на обучението намират израз актуални подходи за формиране на технологична култура и икономическа грамотност у подрастващите. Учебната дисциплина разглежда различните области на компетентност, чрез които се реализират ключовите компетентности за учене през целия живот. Курса по технологии реализира приемственост със съдържанието на обучението от 5. до 9. клас, като се прави и преход от изучаването на предмета „Технологии и предприемачество“ в начален етап. Обучението е насочено към разширяване на инициативността и предприемчивостта като ключова компетентност.
- Teacher: доц. д-р Емил Бузов

- Teacher: Доц. д-р Виляна Русева

- Teacher: доц. д-р Емил Бузов

- Teacher: доц. д-р Веселина Жечева

Цел: Ориентиране в реална педагогическа среда – училище.
ТЕКУЩА ПЕДАГОГИЧЕСКА ПРАКТИКА
Цел: участие в учебно -възпитателния процес под ръководството на учител-наставник
СТАЖАНТСКА ПРАКТИКА
Цел: самостоятелно участие в учебно -възпитателния процес с подкрепа на учител-наставник
- Teacher: проф. д-р Галина Куртева