Независимо от сферата, в която оперира, всяка
компания се нуждае от ефективна стратегия за развитие на работодателския бранд
с оглед чрез прилагането й да повишат своята репутация като желан работодател.
Целта на настоящия лекционен курс е студентите в магистърската програма да
придобият знания за същността на работодателския брандинг, за етапите на изготвяне на цялостна краткосрочна
и дългосрочна стратегия за утвърждаване на работодателската марка, както и
знания и умения за подбора на ефективни канали за комуникацията й, за прилагане
на стратегията и за измерване и отчитане на резултатите в хода на кампанията и
след нея. Съдържанието на лекционния курс е съобразено със спецификата на
сектора на информационните технологии,
който е високо конкурентен и борбата за постигане на високоимиджова позиция на
бранда на пазара на труда е жестока.
- Преподавател: проф.д-р Лина Анастасова