Независимо от сферата, в която оперира, всяка компания се нуждае от ефективна стратегия за развитие на работодателския бранд с оглед чрез прилагането й да повишат своята репутация като желан работодател. Целта на настоящия лекционен курс е студентите в магистърската програма да придобият знания за същността на работодателския брандинг,  за етапите на изготвяне на цялостна краткосрочна и дългосрочна стратегия за утвърждаване на работодателската марка, както и знания и умения за подбора на ефективни канали за комуникацията й, за прилагане на стратегията и за измерване и отчитане на резултатите в хода на кампанията и след нея. Съдържанието на лекционния курс е съобразено със спецификата на сектора на информационните  технологии, който е високо конкурентен и борбата за постигане на високоимиджова позиция на бранда на пазара на труда е жестока.